La Gaspara: 100% Cachopo (cerrado)

(Obsoleto)

En la calle del Principe de Asturias de Salinas, exactamente en su número 53, está un restaurante de los de toda la vida: La Gaspara.

Dispone de dos comedores, uno de ellos para fumadores, y una barra donde podemos disfrutar de una sidrina antes de entrar.

Nos ofrece una cocina con claras tradiciones asturianas, (chipirones afogaos, repollo relleno, escalopines al cabrales,…) donde destaca sobre todo la paella y su Cachopo a la asturiana.

De momento desde la Lingua no podemos hablar de la Paella de la Gaspara, pero si de su Cachopo.

La diferencia principal del Cachopo de la Gaspara con el de otros restaurantes es que éste está cubierto con un pisto de pimientos y champiñones, lo que le da un sabor especial que le hace incomparable al resto.

El cachopo de la Gaspara puntúa positivamente en tamaño, en jugosidad, en el rebozo que es muy ligero, en la materia prima que utiliza, en una carne muy tierna y en el sabor de su pisto. Siendo este último, el pisto, también un punto negativo, ya que el pisto mata un poco el sabor del cachopo, no te deja disfrutar del sabor del jamón y del queso, dominando así el sabor total del plato.

La cofradía del cachopo le otorga a la Gaspara el premio al mejor Cachopo de Asturias, estando desde la Llingua totalmente de acuerdo con este premio, pudiendo afirmar que si no es el mejor… es uno de los mejores que hemos comido nunca.

Los postres son todos caseros pero ninguno que destacar, tal vez la tarta de queso está pasable, pero la de tres chocolates…. mejor ni opino.

En cuanto al servicio bastante bueno, y relación calidad precio estupenda, menos de 20€ por persona.

En definitiva, es de los mejores sitios donde comer un Cachopo en Asturias y a muy buen precio.

Desde aquí le damos 3 lametones:


5 respuestas a “La Gaspara: 100% Cachopo (cerrado)

  1. A la Gaspara fuí ya varies veces. Quiciabes tea un recuerdu meyor de les primeres ocasiones, en plenu branu, con Salines atestao de xente que da una imaxen muncho más cálida y acoxedora, invitando a comer, beber y seguir de noche tomando algo pel pueblu (Un mojito en la Luna nun se perdona).
    La última vez que tuviemos allí fué esti inviernu. Les meses taben vacies y daben una imáxen de desamparu que nun prestó muncho.
    En cuanto a la comida, esi ye otru tema. El Cachopu ye’l platu estrella, nunca defrauda. Ye por ello que refrendo les pallabres de los mios collacios.
    Ye un cachopu EXCELENTE y aunque nun lu considero’l meyor d´Asturies, sí que ta ente los meyores y que yo recomiendo a ciegues. Ye cierta la crítica de Fonso de que la salsa/guarnición del platu pue imponese per enrriba del auténticu sabor de la carne, del xamón y del quesu, pero tamién ye cierto que ye precisamente esta salsa/guarnición lo que-y da al platu un toque lixeru que lu distancia de esos cachopos pesaos e indixestos de otros llaos.
    La ración ye abundante y nun escatimen en dexar satisfechu al cliente (la última vez nun dudaron en ponenos una ración más, en vista de que acabamos rápida y eficientemete les primeres raciones puestes delantre nuestro).
    El tratu, creo que nel branu, con muncha más clientela y actividá pues considerase un serviciu profesional y eficiente que nel inviernu creo que nun ye tan afable y profesional, nun ye que tea mal, pero en un sitiu vaciu destaca más la tardanza o’l tratu.
    En cuanto a los postres, nun soy postreru y creo que esi tema ye meyor que lu comenten los expertos, ye dicir, les muyeres.
    Yo-y pongo tres llingües. Ye un sitiu pa repetir. Incluso en branu pondria-y 4 llingües porque impacta más con una abundante clientela y esi movimientu incesante de platos y raciones ente les meses faen salibar les boques más llambiones.

    Me gusta

Deja un comentario